sreda, 6. februar 2008

01 Vse moje bitje


"Z dušo in telesom naj hvalim Gospoda,
njegovo sveto ime naj slavi vse moje bitje" (Ps 102)

Pusta smo zažgali/pokopali/upepelili. Kaj sedaj? Post? Res je, kakšen kilogramček bi bilo dobro izgubiti. Redim se =). Nikoli še nisem zares hujšal. In moj želodec se začne kaj hitro oglašati... Tedaj postane tudi posodica s pisali (na fotograiji desno) skušnjava in ob pogledu na arašide se mi začnejo cediti sline...

Ampak zjutraj sem prebral zgornje vrstice iz Psalma 102. Ne, Tomaž, mi nekaj reče, ne gre za hujšanje! No, saj vem, saj vem, saj sem se samo hecal s kilogrami!
Rad bi, da bi bil to moj post: Vse moje bitje naj slavi Tvoje sveto ime... Vse moje bitje... telo, oči ušesa, besede, noge, da, tudi želodec =); duša, misli, pogledi, besede, namehi, e-maili, SMS-i, prestavljanje iz tretje v četrto, plačevanje položnic, delo, spanje...

Tako, to je bila današnja majhna pavza, sedaj pa naprej! Z dušo in telesom!

Ni komentarjev: