petek, 21. marec 2008

29 Zate, zame

Križ lahko gledamo z očmi strahu, žalosti, celo obupa. Groza! Kakšna smrt!

A križ ni gol kos lesa. Na njem je On, ki ljubi do zadnjega diha. Jezus daje križu povsem nov pomen, novo sporočilo.

Kako gleda nate? Kaj ti govorijo njegove oči, njegove roke, noge, usta, …?

Poskušaj slišati besede:

»Zate, veš, to je tudi zate…

Sprejemaš, da si nekomu tako zelo dragocen?

Boš sedaj verjel, da nisem prišel ukazovat in vladat, ampak ti želim služiti in te ljubiti v vsem, kar si?

Jaz sem ti dal vse: Svoje srce in dušo, telo, samega sebe.

Tudi ti mi daj vse.

Daj mi vse, kar je v tebi lepega in velikega, vse sveto in močno.

A daj mi tudi vse, kar je šibko, kar je še umazano in težko, kar skrivaš in česar se bojiš.

Po mojih ranah lahko ozdraviš. Ker so to rane ljubezni. Samo ta ozdravlja. Ne boj se.

Nocoj te želim objeti s temi mojimi pribitimi rokami.«

Ne bojmo se stati pod križem. Ne bojmo se tega srečanja. Ko Jezus ne more ničesar več, takrat je vse, kar lahko stori to, da ljubi. Ljubi in trpi. Trpi in ljubi. To je največja šola ljubezni.

Ko bomo počastili njegov križ, ga prosimo: »Daj mi spoznati tvojo ljubezen, daj, da se te oklenem z vsem svojim bitjem.«

Ni komentarjev: