ponedeljek, 17. marec 2008

28 Mejni prehod

Včeraj sem hotel na kratkem kolesarjenju skočiti še malo k našim južnim sosedom. A sedaj je tu meja EZ, jaz pa sem imel s seboj samo maloobmejno prepustnico za Italijo... Ne vprašajte - nisem niti poskušal!

Za prehod meje potrebujemo prave dokumente. Tako tudi za prehod iz smrti v življenje. Imamo dokument, ki se mu reče Nova zaveza, sklenjena pri zadnji večerji in podpisana s krvjo na križu. Sliši se čudno, a je resnično. "Če ne jeste mojega telesa in ne pijete moje krvi, nimate življenja v sebi..." Včasih bi si radi sami "izdelali" potni list, a ne gre... "Resnično, resnično, povem vam: Kdor posluša mojo besedo in veruje njemu, ki me je poslal, ima večno življenje in ne pride v obsodbo, temveč je prestopil iz smrti v življenje" (Jn 5,24).

Nekdo je prestopil mejo dežele smrti in umrl, da bi me, da bi nas prepeljal v deželo živih. Nekdo je zame in zate pripravljen iti do konca, do dna, v najgloblje brezno obupa, v vsako bolečino, ranjenost, umazanijo in ima moč, da naju potegne od tam v svetlobo, življenje, čistost, veselje. To je velika noč!

Ni komentarjev: