nedelja, 30. januar 2022

10 4 navadna nedelja

Nazarečani v Jezusu niso zmogli videti nič več kot tesarjevega sina. Ostali so v svojih predstavah in zavrgli luč. Prejasno je zasvetila in je motila. Nevarnost – tudi za nas kristjane – je, da življenje, »sploščim«: da ni več prostora za Boga, ki vstopa. Da je vse samo horizontala: odnosi med nami, dinamike, psihologija, … Da je tudi vera zgolj še ena od stvari, ki so na izbiro. Da nič več ne preseneča, da se ničemur več ne čudim. In, najhujše: da ne opazim Gospoda, ki prihaja v moje življenje, da ga ne sprejmem in »gre dalje«. Ker gre dalje On, ki je prišel, da me reši! Da, v to mojo vsakdanjost prihaja Kristus. In gorje meni, če vidim samo tesarjevega sina! Bom danes dovolil, da Gospod postavi pod vprašaj moje življenje, moje predstave, bom dovolil, da njegova luč sveti, čeprav me moti?

Ni komentarjev: