nedelja, 6. februar 2022

Nagovor - 5. nedelja med letom

Petrov neuspeh pri ribolovu rani njegov ponos. Jezusovo vabilo naj odrine na globoko in poskusi ponovno je skregano z zdravo pametjo. Ko človek stori nekaj v goli veri - »na Tvojo besedo«, se zgodi čudež polnih mrež. Kajti tisti, ki v čolnu govori, je Sveti. Ko začneš računati nanj, ko se zaneseš na Boga, je to začetek resnične rodovitnosti. Naša grešnost ne prepreči delovanja Božje milosti v našem življenju. Prepreči jo samozadostnost. Trikrat »Sveti« Gospod, Bog nad vojskami očisti prerokove ustnice. Izaija je očiščen za svoje poslanstvo. Jezus Petru reče: »Ne boj se! Odslej boš lovil ljudi!« Da grešnik sem. A v zavesti, da moja rodovitnost ni odvisna ne od moje ne-sposobnosti, ampak od Tvoje milosti, Gospod, lahko rečem: »Tukaj sem, pošlji mene!« Ker se zanesem nate.

Ni komentarjev: