četrtek, 6. september 2007

Se je tudi tebi kdaj zazdelo, da si ves dan nekaj počel, pa nič naredil? Meni se to zgodi precej pogosto. Hitro začnem sebe in druge (!) soditi po koristnosti, učinku, uspehu,... Sem del tega sveta, ki tako razmišlja. Produktivnost je glavna postavka. Žal postane tudi moja. Zakaj "žal"? Zato, ker je sicer pomembna, a zame ne more in ne bi smela biti edina. Sploh pa ne prva. Človek je vreden neskončno več od dela, ki ga opravi, od denarja, ki ga zasluži, od koristi... In Jezus nam je za zgled postavil ptice pod nebom in lilije na polju (Mt 6,25-34)...

Torej je danes čisto v redu, če sem dve uri presedel z nekom pri klepetu ob kavi in poslušal, če sem sinoči občudoval mirno valovanje morja v Fiesi, če bom vzel v roke kitaro in "nekoristno" pel,...

Naš Bog nas je ustvaril iz ljubezni, ne za to, da bi bili koristni.


Ni komentarjev: