nedelja, 20. december 2020

Zaupam v tvoj načrt, tudi če ne razumem ...Nagovor - 4. adventna nedelja...

JAZ NISEM SREDIŠČE SVETA… …to odkrije kralj David, ki želi Bogu sezidati tempelj. Tega se zaveda Marija, ki sprejme Božji načrt in svojega izpusti iz rok, enako Jožef, pastirji, … ker sprejmejo, da se ne rešiš sam. Da je DRUGI, ki nas prihaja rešit … Kaj pa ti? Kako še vedno hočemo, da se uresničijo naše zamisli, naše ideje o življenju, naše pravice do tega in tega…  A prav sedaj, ko epidemija razkrinkava naše iluzije, naše lažne predstave, je milostni trenutek, da se od svojega »jaz« obrnemo k Ti-ju – k Odrešeniku: 

Pridi, Emanuel, ti me boš odrešil. Ti prenovi moje življenje, naj se mi zgodi po Tvoji besedi. Naj bo po tvoje, ne po moje. Zaupam ti, tako kot ti je Marija, Jožef, pastirji, modri z Vhoda, … še toliko drugih … ki so odkrili, da se prav tu rojeva novo upanje in veselje!

Ni komentarjev: